Turbīnu remonts un Turbīnu restaurācija.

TavsServiss.lv piedāvā pakalpojumu turbīnu remonts un turbīnu restaurācija savu sadarbības partneru darbnīcās. Esam noslēguši līgumu ar, mūsuprāt, profesionālākajiem turbīnu restaurētājiem Rīgā. Šobrīd tirgū visi piedāvā restaurētajiem agregātiem viena gada garantiju, bet jau vairākkārtīgi esam saskārušies ar klientu sūdzībām par garantijas atteikumiem dažādu iedomātu iemeslu dēļ.

Jūsu ieguvums izvēloties Turbīnu Remonts un Turbīnu Restaurācija pakalpojumu pie mums ir TavsServiss.lv Garantija. Ja turbīnu uzstādīsiet ne mūsu sadarbības partneru servisā, turbīnu nogādās remonta vietā un atvedīs atpakaļ mūsu kurjers. Garantijas ietvaros arī ietilpst servisam darba izmaksu atmaksa (vadoties pēc vairumtirdzniecības cenām), ja turbīnu ir nepieciešams atkārtoti noņemt/ uzlikt un tai ir konstatēts restaurācijas procesā nenovērsts defekts. Lielai daļai auto modeļu ir sagatavots mūsu sadarbības partnera noliktavā apmaiņu fonds, ja uz vietas nav gatava turbīna apņemamies to restaurēt divu darba dienu laikā. Ja Jūsu autoserviss atrodas ārpus Rīgas, turbīnu transportēsim ar Omniva pakomāta palīdzību.

Turbīnu remonts  Turbīnu restaurācija izmaksas.

Daudzi mūsu klienti izvēlas restaurētas turbīnas uzstādīšanu vadoties pēc finansiāla izdevīguma. Restaurēta turbīna izmaksā uz pusi lētāk kā jauna turbīna, savukārt, uzstādot lietotu turbīnu nesaņemat nekādu garantiju. Mūsu praksē ir gadījumi, ka ar iegādātu lietotu turbīnu no auto kapsētas, klients pat neizbrauc no autoservisa. Reālās izmaksas turbīnas kvalitatīvai restaurācijai ir no 130-350 EUR.

Turbīnu defekti, to cēloņi.

Turbīna ir cieši saistīta ar mašīnas dzinēju un citu agregātu darbaspēju. Ir jāpievērš uzmanība salauztās turbīnas diagnostikai, lai sākotnēji noteiktu defekta cēloni, varētu sniegt konkrētas rekomendācijas kā tos novērst, lai nenonāktu pie atkārtota turbīnas remonta.

  • Netīra eļļa, paaugstināta sodrēju (cieto daļiņu) koncentrācija eļļā – ilgstoši nemainīta eļļa vai dzinēja nolietojums / defekts.
  • Metāla skaidas eļļā – dzinēja defekts.
  • Eļļas bads – turbīnas darbība bez eļļas vai ar nepietiekamu eļļas daudzumu.
  • Aizsists katalizators / DPF filtrs – paaugstināta pretestība izplūdes gāzēm.
  • Palielināta turbīnas slodze (paaugstināti turbīnas apgriezieni) – nehermētiska gaisa sistēma vai nepareiza turbīnas vadība.
  • Svešķermeņa iekļūšana no motora turbīnas karstajā daļā – virzuļu grupas, vai izplūdes kolektora nolietojums / defekts.
  • Paaugstināts kartera gāzu spiediens motorā – dzinēja nolietojums / defekts vai defekts kartera ventilācijas sistēmā.

 

© 2021 Tavsserviss.lv Visas tiesības aizsargātas