Stūres iekārtas remonts jeb stūres reikas remonts un hidropastiprinātāja sūkņa remonts.

Tavsserviss.lv piedāvā pakalpojumu stūres iekārtas remonts jeb stūres reikas remonts un hidropastiprinātāja sūkņa remonts.

Mūsu sadarbības partneru sarakstā ir remontdarbnīcas, kura varēs Jūsu automašīnai veikt stūres iekārtas remontu jeb stūres reikas remontu vai hidropastiprinātāja sūkņa remontu ar viena gada garantiju.

 

Vairākkārtīgi esam dzirdējuši garantijas atteikumus šiem agregātiem, attaisnojoties, ar servisa pieļautajām kļūdām, kurš šos agregātus ir uzstādījis vai tikai pēc restaurācijas procesa uzstādījis putekļu aizsarg gumijas.

Uzskatām, ka šis ir viens no galvenajiem nosacījumiem garantijas simtprocentīgai pastāvēšanai, lai attiecīgais uzņēmums, kurš ir apņēmies šo agregātu restaurēt pats arī to uzstādītu un pārbaudītu reālā darbībā uzstādīts automašīnā. Šāda veida sadarbība Tavsserviss.lv klientiem izslēdz garantijas atteikumus, ja ir nepieciešams atkārtots remonts.

reikas-remonts-stures-iekartas-remonts

 

Šo pakalpojumu klienti izvēlas dēļ finansiāla izdevīguma. Stūres iekārtas restaurācijas izmaksas ir līdz 350.00 eur, savukārt, jaunas stūres iekārtas vai rūpnieciski restaurētas izmaksas bieži vien sastādā četru reižu lielāku summu. Tieši tāda pati situācija ir ar hidropastiprinātāja sūkni.

Abi šie automašīnas mezgli ir sarežģīti un bieži nolietojas.
Ja iegādājaties jaunu stūres iekārtu vai sūkni, saņemat divu gadu garantiju. Ir jāsaprot, ka izvēloties pakalpojumu stūres iekārtas vai sūkņa restaurāciju savā ziņā uzņematies risku, jo detaļa nav jauna, tā jau vienu reizi ir atremontēta. Visi uzņēmumi, kuri nodarbojas ar šo agregātu restaurāciju nekad Jums nestāstīs par statistiku saistībā ar garantijas pieprasījumu no klientiem. Mūsu prakse pierāda, ka garantijas remonts nepieciešams divām no desmit automašīnām.

Garantijas remontu Tavsserviss.lv saviem sadarbības partneriem vienmēr liek izskatīt nekavējoties un bezrindas kārtībā. Vienīgais ar ko riskējat ir palikšana bez automašīnas uz divām darba dienām.

 

Stūres iekārtas visbiežāk sastopamie defekti:

  • Stūres mehānisma kustīgo daļu korozija – tieši tur, kur atrodas blīvējums, kas neļauj iztecēt hidrauliskajam šķidrumam.
  • Nolietošanās stūres mehānisma korpusā – ar tādu defektu stūres mehānisms var nekorekti strādāt uz vienu pusi vai nestrādāt nemaz.
  • Zobstieņa zobu nodilums – tādā gadījumā parādās stūres brīvgaita un mašīnai pārvietojoties rodas sitienveidīgi klaudzieni. Kā parasti maksimālais nodilums rodas no taisnā riteņu stāvokļa.
  • Nodilums hidrauliskā sūkņa reduktora vārsta korpusā – šajā gadījumā hidrauliskais sūknis var strādāt ar pārtraukumiem vai nestrādāt nemaz.

 

Stūres reduktora augšējā stieņa spirālveidīgās silītes nodilums. Rezultātā nekorekts stūres reduktora darbs.

 

Piesaki savu remontu šeit.

© 2021 Tavsserviss.lv Visas tiesības aizsargātas