Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats.

Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats ir rotējoša mehāniska ierīce, kas tiek izmantota, lai nodrošinātu vienmērīgu un nepārtrauktu rotācijas enerģijas pārnešanu sistēmās, kurās enerģijas avots nav pastāvīgs, tāpat kā tradicionālais vien masas spararats, bet amortizējot nevienmērīgas izmaiņas apgriezienu vai griezes momenta avotā, kas var izraisīt nevēlamu vibrāciju.

Vibrācijas samazināšana tiek sasniegta ar enerģijas uzkrāšanu divmasu spararats abās masās, kura tiek amortizēta ar spēcīgām atsperēm, pēc kā to ar ātrumu, kas ir saderīgs ar enerģijas avotu, atbrīvo šo enerģiju ar daudz augstāku spēku relatīvi īsā laikā.

Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats automašīnai pilda vienmērīgas un nepārtrauktas enerģijas nodošanu no dzinēja kloķvārpstas uz sajūgu un transmisiju, tādejādi paaugstinot komforta līmeni auto vadīšanas laikā.

Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats | TavsServiss.lv

Kādi ir pirmie simtomi nolietotam divmasu spararatam jeb dubultmasas spararatam?

Graboņa, dzinēja vibrācija stāvot(galvenokārt aukstam dzinējam piedarbinot līdz dzinējs uzsilst),gan paātrinoties, ir simptomi, kas liecina ka spararats vairs savu funkciju nepilda.

Visbiežāk spararats no ierindas iziet citu automašīnas defektu dēļ, piemēram, dīzeļiem izteikti ir degvielas sprauslu defektu gadījumā, kad kāda no sprauslām ir ar defektu un dzinējam rodas papildus vibrācija ko divmasu spararats mēģina noslāpēt, bet tādejādi sev krietni saīsinot mūžu. Otrs izteiktākais gadījums ir pašas ātrumkārbas defekts (īpaši robotizētajām ātrumkārbām), kad ātrumi tiek pārslēgti ar cirtieniem utt.

Ja Jūsu automašīnai ir beigts divmasu spararats, tad vienmēr ir jāsāk ar automašīnas galveno agregātu defektāciju, jāpārliecinās, ka dzinējs strādā pareizi, ātrumkārbai nav defektu un ka tas ir tikai nolietojums, pretējā gadījumā cīnoties ar simptomiem īstais defekts nav nemaz novērsts un lielie izdevumi saistībā ar divmasu spararata maiņu īsā laika posmā var novest pie atkārtotas spararata maiņas.

Mēs piedāvājam divu veidu risinājumus:
Spararata maiņa
Spararata restaurācija

Protams, pirmais variants ir ekonomiski neizdevīgāks.
Otrais variants ir lētāks par 30% līdz 300% salīdzinot ar jaunu alternatīvu dubultmasas spararatu.
Spararata restaurācijas izmaksas ir 220.00 eur, tam klāt vēl jārēķina tā nomaiņa, kas izmaksā sākot no 110 eur (atkarīgs no auto modeļa).

Nepieciešamības gadījumā aizpildiet pieteikumu vai zvaniet!

© 2021 Tavsserviss.lv Visas tiesības aizsargātas