Ātrumkārbas eļļas maiņa

Ātrumkārbas eļļas maiņa

Visizplatītākie ātrumkārbas veidi ir manuālā ātrumkārba un automātiskā ātrumkārba. Šīm ierīcēm ir būtiskas atšķirības, taču tajā pašā laikā tām vienlīdz nepieciešama pareiza un savlaicīga apkope. Pirmkārt, mēs runājam par eļļošanas šķidrumu, tā kvalitāti un pareizai darbībai nepieciešamo daudzumu. Tas laiku pa laikam jāpārbauda un ātrumkārbas eļļa ir jāmaina.

Lietotām automašīnām ātrumkārbas eļļu obligāti jāmaina neatkarīgi no ražotāja norādījumiem. Laika gaitā piedevu kvalitātes īpašības mainās, tās zaudē sākotnējās īpašības un nespēj pienācīgi aizsargāt pārnesumkārbas darba virsmas.

 

Automātiskajā ātrumkārbā
eļļai tiek piešķirta ne tikai mezglu eļļošanas loma, tā arī noņem siltumu, kad pārveidotājs uzsilst.

Šāda veida sistēmās eļļa jāmaina saskaņā ar transportlīdzekļa instrukcijām. Vidēji intervāls starp nomaiņām ir 30-50 tūkstoši km. Ražotāji var arī norādīt ilgāku kalpošanas laiku bez eļļas maiņas. Tomēr labāk neriskēt, bet tomēr ievērot šķidruma maiņas perioda vidējos rādītājus.

Neskatoties uz to, ka daudzi modeļi kā, piemēram, BMW, tiek ražoti ar noslēgtu transmisiju un "mūžīgo" eļļu, tas joprojām ir jāmaina. Pretējā gadījumā jums būs jāmaina visa ātrumkārba.

 

Manuālā ātrumkārba
Dizaina vienkāršības dēļ ir pilnīgi atļauts darboties bez remonta un eļļas maiņas 150-200 tūkstošu kilometru. Bet ir jāsaprot, ka šāda notikumu attīstība ir pieļaujama, ja mašīna netiek pakļauta paaugstinātām slodzēm.

Turklāt ātrumkārbas dabiskā nodiluma dēļ uz speciāliem magnētiem paletē neizbēgami uzkrājas metāla skaidas.

Labāk ir sekot mehāniķu ieteikumiem un nomainīt eļļu pēc 50-60 tūkstošiem km, kā tas ir ar automātisko ātrumkārbu. Ja automašīna regulāri pārvadā smagas kravas, velk piekabi, brauc kalnainā apvidū, labāk vēl vairāk saīsināt intervālu.

Eļļas maiņas procesu vajag uzticēt speciālistiem.

 

Nesavlaicīgas eļļas maiņas sekas.

Automātiskajā pārnesumkārbā
Mūsdienu sintētiskie vai daļēji sintētiskā eļļa kalpo ilgāk nekā parastās motoreļļas. Bet arī tās nav mūžīgas - pārkarst, aizsērē. Berzes rezultātā radušās materiāla vai metāla putekļu paliekas samazina filtru caurlaidību, kā rezultātā eļļas spiediens pazeminās un automātiskā ātrumkārba ātrāk nolietojas. Notiek ķēdes reakcija - jo netīrāks ir transmisijas šķidrums, jo aktīvāk ātrumkārba nolietojas.

Kad filtri saplīst un iziet no ierindas, cieš visi pārnesumkārbas mezgli.
Automašīna sāk raustīties, pārnesumi mainās lēnām vai daži no tiem vispār nedarbojas.

 

Manuālajā pārnesumkārbā
Manuālās atrumkārbas detaļas pastāvīgi berzējas viena pret otru, un tādēļ tās sakarst. Bez kvalitatīvas eļļas detaļās ātri nolietojas un korozē.

Manuālajā transmisijā eļļa ar daudzām piedevām zaudē eļļošanas un dzesēšanas īpašības. Tas var putot un radīt lielāku spiedienu uz pārnesumiem. Rezultātā ātrumkārba sāks radīt lielu troksni un, visbeidzot, ieklemēsies.

Atsauksmes

Ko par mums saka klienti?

star star star star star
Meldra Kuzņecova
Łoti operatīva un kvalitatīva apkalpošana! Pielāgo optimālāko servisu! Iesaku
star star star star star
Iveta Rauska
Lielisks serviss!!! Šoreiz izteikšos daiļā dzimuma vārdā - ideāls serviss sievietēm!!! Viss tiek noorganizēts, ieteikts, izskaidrots. Kvalitāte un cena uz visiem 100%. Paldies!
star star star star star
Uldis Žimants
Ekselents serviss lai nenoslogotu sevi ar liekām problēmām un cilvēki, kas paņem galvassāpes uz sevi un piegādā labu servisu (visās nozīmēs) : ) Paldies.
star star star star star
Madara Lukjana
Paldies! Malači! Atrada ideālu servisu, kur visu labi un nedārgi sataisīja, un izgāju tehnisko ar pirmo reizi ))))
© 2020 Tavsserviss.lv Visas tiesības aizsargātas