Salona gaisa filtrs.

Aizsvīdis logs | Tavss Serviss

Svīst auto logi, piesmacis gaiss un pietiekami nesilda?
Visticamāk, ka jāmaina salona gaisa filtrs.

Kādas funkcijas veic salona filtrs

Salona filtrs ir gaisa filtrs, kas ievietots automašīnas ventilācijas sistēmā. Tas aiztur netīrumus, putekšņus, putekļus un citus svešķermeņus, kā arī izplūdes gāzes un citu gaisa piesārņojumu, lai tas nenonāktu automašīnas salonā caur ventilācijas sistēmu.

 

Salona gaisa filtrs

 

Cik bieži ir nepieciešams mainīt salona filtru?

Salona gaisa filtram ir ļoti grūti noteikt maiņas intervālu, jo dažādos apstākļos lietojot automašīnu, maiņas intervāli atšķirsies. Piemēram, braucot diendienā pa grantētiem un netīriem ceļiem, salona filtrs aizsērēs ļoti ātri, salīdzinājumā ar automašīnu, kas tiek izmantota, braucot pa tīriem asfaltētiem ceļiem.

Nepieciešamību mainīt salona filtru pieredzējis automehāniķis var noteikt to vizuāli apskatoties. Tā arī būtu vispiemērotākā metode, lai nemainītu salona filtru mainīšanas pēc vai mainītu to pārāk reti.

Pēc mūsu pieredzes Latvijas apstākļos vidēji salona gaisa filtrs ir jāmaina katrā tehniskajā apkopē vai vienreiz gadā.

 

Salona gaisa filtrs

Labs un lēts autoserviss. Labs autoserviss Rīgā.

Palīdziet atrast labu un lētu autoservisu Rīgā!
Iesakiet labu un lētu autoservisu!
Vai kāds zin kādu labu un nedārgu autoservisu?
Kur ir labs un lēts autoserviss?

Nereti dzirdami šādi vai līdzīgi jautājumi internetā un sabiedrībā. Mēs, kā šīs jomas eksperti, neiesakām meklēt autoservisu pēc kategorijas: ”Labs un Lēts autoserviss” jo tāds gluži vienkārši neeksistē.

Vārdi labs un lēts reti, kad ir dzirdami kopā, kur nu vēl sarežģītajā auto remontu nozarē.
No sākuma apskatīsim šo jautājumu no autoservisa puses – kā mēs varētu ietaupīt, ja mums piederētu autoserviss:

1. Meklēt telpas ar zemu īres maksu.
2. Aicināt darbā amatierus un neprofesionālus speciālistus.
3. Izmantot lētākās rezerves daļas .
4. Ekonomēt neizmantojot papildus materiālus, piemēram, balansējot riteņus izmantot vairākkārt lietotus atsvariņus, skrūves nesasmērēt ar smērvielu, dzesēšanas sistēmā ieliet jau lietotu antifrīzu.
5. Pārspīlēt remonta apmēru un sarežģītību. (šeit raksts ar reālu gadījumu )
6. Remontēt klienta automašīnai arī to, ko remontēt nemaz nevajag.
7. Ekonomēt uz tīrības un kārtibas rēķina, piemēram, darbinieku formas tērpi, servisa telpas un klienta auto salona aizsargmateriālu neizmantošana remonta laikā.
8. Un visbeidzot, pats ļaunākais: Klienta automašīnas detaļu mainīšana vai pat izņemšana. Piemēram, katalizatora izgriešana dīzeļdzinēja automašīnām, rezerves daļu aizvietošana jau ar nolietotām rezerves daļām.

 

Lēts un labs autoserviss

 

Tagad paraugamies no klienta puses.
Atdodod savu auto mēs gribam ieiet tīrā autoservisa pieņemšanas ofisā, redzēt tīru remonta vietu, redzēt darbiniekus ar tīriem formas tērpiem, redzēt profesionālu inventāru.

Atstājot auto mēs vēlamies aiziet ar mierīgu prātu, nedomājot par remonta norises gaitu un iznākumu. Saņemt auto mēs vēlamies nenosmērētu, ar pilnībā novērstu defektu, ar skaidrību par veiktajiem darbiem un pārliecību par auto tehnisko stāvokli.

Pēctam, mēs negribam tērēt savu laiku un vēlreiz atgriezties servisā dēļ neprofesionāli veikta remontdarba. Tās visas ir katra autoservisa klienta, pamata vēlmes un, diemžēl, šīs vēlmes nevar tikt pilnībā izpildītas, ja esam izvēlējušies lētu autoservisu.

Kā redzams, par lētu autoservisu nemaz nevar būt runa un galu galā, par šo titulu ”lēts autoserviss” kādam būs jāsamaksā un gandrīz visos gadījumos par to maksā klients.

 

Lēts un labs autoserviss

 

Mēs iesakām, meklējot autoservisus izvēlēties autoservisu, kur cenas attiecība pret kvalitāti ir adekvāta. Meklējot autoservisus izvēlēties godprātīgus un profesionālus autoservisus, kur nemēģina nevienam klientam mākslīgi uzaudzēt cenu vai uzstādīt lētāka ražotāja rezerves daļas.

Izvēlaties jau pārbaudītus autoservisus, sekojot cilvēku atsauksmēm, kuriem pašiem nav personīgas intereses saistībā ar šo autoservisu.

Veicot remontu šādā autoservisā rezultāts jums būs izdevīgs, kā finansiāli tā arī morāli.
Atrodot šādu autoservisu jūs jau būtībā būsiet atraduši lētāko.

 

Izlasi un uzzini, kādas 7 pazīmes raksturo labu autoservisu. 

Cik nozīmigi ir atrast labu autoservisu | Tavs Serviss

Situācijās, kad automašīnai gadās kāda ķibele un tā nevienmērīgi brauc vai pat ja nedarbojas vispār, gandrīz ikvienam cilvēkam rodas stress un uztraukums par gaidāmajiem tēriņiem un transportlīdzekļa trūkumu, bet mēs vienalga iesakām NEKAD nesatraukties, jo tas neuzlabos situāciju un vairums gadījumu nav tik ļauni, kā sākumā rādās. Nozīmīgi ir atrast labu autoservisu, lai šādās situācijās mierīgu prātu to varētu vest remontēt.

Auto jādzen uz LABU un pārbaudītu autoservisu, lai pretim nesastaptu automehāniķi, kurš šo jūsu uztraukumu izmanto savā labā.

Gadījums no dzīves – šonedēļ: Nu jau mūsu klients iegādājies automašīnu, divas dienas laimīgi nobraucis, trešajā-pārsteigums! Auto sācis rīstīties, lēkājuši apgriezieni līdz brīdim, kad noslāpējis un nav varējis atkārtoti piedarbināt auto. Auto nogādājis servisā domādams, ka nu pārdevējs būs kārtīgi piečakarējis. Serviss uztaisījis diagnostiku- problēmas ar augstspiediena sūkni, problēmas ar dīzeļdegvielas sprauslām. Iesākumā jāizņem sprauslas, jāved diagnosticēt uz speciāla stenda, jāpēta tālāk kas ar sūkni.

 

Audi A4 augstspiediena sūknis, dīzeļdegvielas sprauslas | Tavs Serviss

 

Nosauktās izmaksas klientu jau startā nobiedē, jo serviss paskaidro, ka ja pat augstspiediena sūknis nebūs pie vainas, tad vismaz ar 550 EUR būs jārēķinās. Ja pie vainas augstspiediena sūknis, tad ar četrciparu skaitli pavisam notikti būs remonta izmaksas. Šajā brīdī klients nobīstas un laimīgā kārtā vēršas pie mums. Nosūtam klientu pie mūsu sadarbības partnera, pēc 1 stundas atbilde – Iepriekšējais auto saimnieks izrādījies godprātīgs un pirms pārdošanas patiesi veicis apkopi un mainījis dīzeļdegvielas filtru, bet meistars nav izvēlējies pareizos žņaugus, turklāt arī šos nav kārtīgi savilcis.

 

Rezultātā gar vienu no šļaukām sūc klāt gaisu, kā rezultātā augstspiediena sūknis izmet kļūdu, ka nepietiek degvielas, līdz ar to auto nevar piedarbināt. Klientam izmaksas- 25 EUR diagnostika, 12 EUR par žņaugiem un to maiņu.

Ekspluatējot auto, neizbēgami nāksies saskarties ar dažādām ar auto remontu saistītām problēmām, galvenais ir laba autoservisa izvēle, tad arī pie atkārtota remonta izpaliks uztraukumi.

 

 

P.S Attēlā redzamie žņaugi pie degvielas filtra ir pirms nomaiņas, ražotājs šādām vietām nav paredzējis šāda tipa žņaugus.

Autoserviss un problēmas | Tavss Serviss

Vairāk nekā puse servisu klientu atzīst, ka nav bijuši apmierināti ar remonta kvalitāti vai neparedzētām papildus izmaksām – turklāt vairāk nekā 40 % auto vadītāju atzinuši, ka autoserviss tiek apmeklēts vismaz reizi pusgadā. Aizmirsti par problēmām autoservisos – TavsServiss.lv zina, ar kādām problēmām saskaras automašīnu servisu klienti, tāpēc nodrošina, lai mūsu klientiem servisa apmeklējums nekad nesagādātu neērtības. Autoserviss un problēmas

Esam apkopojuši 6 galvenās autoserviss problēmas un TavsServiss.lv risinājumus to novēršanai:

 

Autoserviss un problēmas

 

 

  1. Nekvalitatīvi veikts remonts un neprofesionāli meistari – mēs sadarbojamies tikai ar uzticamiem autoservisiem. Šie servisi ir nozares profesionāļi, par kuru darba kvalitāti esam 100 % pārliecināti. Nereti autoserviss klientiem atgriež auto, kura trūkumi nav novērsti. Mēs garantējam augstu remonta kvalitāti un domstarpību gadījumā vienmēr būsim klienta pusē, kā arī paši meklēsim problēmas risinājumu. No auto servisiem, ar kuriem esam noslēguši sadarbības līgumu, mēs prasām perfektu padarītā darba kvalitāti – tādu, lai mūsu klientiem nebūtu jāgriežas pie mums ar sūdzībām.
  2. Neadekvātas un neparedzamas izmaksas – šis aspekts nevienam vien sagādā milzīgas galvassāpes. Visbiežāk auto servisa izvēli nosaka tieši izmaksas, bet parasti klients rēķinās, ka remonta laikā tās pieaugs. Jebkādas papildus izmaksas, kuras radušās remonta laikā (piemēram, autoserviss atklājis jaunu defektu), tiks saskaņotas ar klientu. Turklāt Tavsserviss.lv ir profesionāļi, kuri pārzina detaļu cenas – mēs nesadarbojamies ar servisiem, kuriem „uzskrūvētas cenas” ir ikdiena. Mēs nodrošinām labāko cenu.
  3. Detaļu izvēle un to kvalitāte – bieži detaļa tiek nomainīta, bet nav kvalitatīva. Dažkārt jaunās detaļas cena ir neadekvāta, fiksēti arī gadījumi, kad autoserviss nav rīkojies godprātīgi, un uzstādīta lietota vai atrestaurēta automašīnas detaļa. Tavsserviss.lv likums nr. 1 – katra nomainītā vecā detaļa ir jāatdod atpakaļ klientam! Mēs klientam dodam izvēles tiesības – bojāto detaļu aizvietot ar jaunu, lietotu vai atrestaurētu. Tas pats attiecas arī uz rezerves daļas ražotāju, cenu līmeni un citiem būtiskiem izvēles faktoriem. Nomainīto detaļu kvalitāte tiek garantēta.Autoserviss un problēmas
  4. Neprecīza diagnostika – negodīgi autoservisi diagnostikas rezultātos mēdz iekļaut defektus, kuri patiesībā neeksistē vai ir pārspīlēti. Aizvedot vienu un to pašu auto uz dažādiem servisiem, konstatēto defektu saraksts var būt pat uz pusi garāks. Kā to nepieļaut? Tavsserviss.lv seko, lai ikvienas detaļas nomaiņa vai papildus pakalpojums būtu pamatots. Nekādu slēpto izmaksu!
  5. Neparedzams remonta ilgums – ieildzis mašīnas remonts sagādā neskaitāmas neērtības, tāpēc svarīgi, lai autoserviss remontu veic laikā. Turklāt, ja auto tiek lietots katru dienu, ir apgrūtināta nokļūšana darba vietā, bērnu izvadāšana uz skolu utt. Jāsaka – dzīve uz brīdi apstājas. Tavsserviss.lv nodrošina punktualitāti – nekādas kavēšanas! Savu auto saņemsi atpakaļ iepriekš norunātajā laikā un ne dienu vēlāk. Ja Tava auto remonts aizkavēsies, mēs to kompensēsim.
  6. Servisa izvēle – aptaujas rāda , ka katrs otrais autoservisa klients, kurš servisu izvēlējies pēc nejaušības principa, savā izvēlē ir vīlies. Ja servisa apmeklējums nav ikdiena, atbilstoša un uzticama auto servisa izvēle var paņemt daudz vairāk laika nekā pats auto remonts. Uzticot savu auto Tavsserviss.lv, mēs izstrādāsim piedāvājumu, kurš būs atbilstošs tieši Tavām vēlmēm – atradīsim piemērotāko, tuvāko un izdevīgāko autoservisu gan izmaksu, gan laika patēriņa ziņā. Turklāt, ja pats nespēj nogādāt automašīnu servisā, piedāvājam arī to izdarīt Tavā vietā.

Aizmirsti par ierastajām problēmām autoservisos – ar TavsServiss.lv viss ir vienkārši!

Labs autoserviss | TavsServiss.lv

Labs autoserviss – vai tāds eksistē? 7 pazīmes, kuras raksturo labu autoservisu.

Kas ir labs autoserviss? Ko  ietver šis jēdziens? Kas ir pirmais, kas Tev iešaujas prātā, izdzirdot vārdu savienojumu „labs autoserviss”?  Lielākā daļa norādīs, ka labu autoservisu raksturo kvalitatīvs remonts, uzticamība un godīgums. Sabiedriskajās aptaujās visai reti parādīsies  niansētāki viedokļi, piemēram : „Labs autoserviss vienmēr auto atpakaļ nodod laikā”.

Tieši tāpēc šoreiz tavsserviss.lv ir izveidojis  sarakstu ar „labo autoservisu” pazīmēm.

7 pazīmes, kuras raksturo labu autoservisu

  1. Uzticamība – labs autoserviss ir tāds, kurš necentīsies apkrāpt klientu, bet rūpēsies, lai servisa sniegtie pakalpojumi būtu uzticami ilgtermiņā. Šāds autoserviss nekad apzināti nemaldinās klientu par auto defektiem, kuri patiesībā neeksistē. Piemēram, daudzi autoservisu klienti sūdzējušies, ka servisā mudināti nomainīt zobsiksnu, kaut arī tā mainīta pirms dažām dienām u. tml. Parasti šādiem autoservisiem viņu „slava” ripo pa priekšu. Tas viennozīmīgi ir slikts autoserviss, kuram nav svarīgs klients, bet īstermiņa peļņa!
  2. Godīgums – gadījumos, ja nav pieejama iepriekš paredzētā jaunā detaļa, labs serviss nekad neizmantos lietotu detaļu, ja vien iepriekš tas nav saskaņots ar autoservisa klientu. Godīgs autoserviss nomainītās rezerves daļas izsniegs atpakaļ klientam, lai pilnībā novērstu jebkādas aizdomas par krāpšanos.
  3. Draudzīga attieksme – nereti dzirdēts par autoservisiem, kuri pret klientu izturas pavirši. Izsmejoša attieksme, nepilnīgas un īgnas atbildes uz klientu uzdotajiem jautājumiem, nepatīkama kopējā gaisotne – šīs noteikti nav īpašības, kuras raksturo laba autoservisa meistaru komandu. Klientam jājūt, ka servisa speciālisti iedziļinās viņa problēmās – tas sniedz pārliecības sajūtu par autoservisa profesionalitāti un vēlmi palīdzēt! Cilvēciskajam faktoram ir ļoti liela nozīme.
  4. Rūpība – slikts autoserviss ir tas, kurš nenovīdīgi izturas pret tam uzticēto auto! Labam autoservisam pret uzticēto automašīnu jāizturas ar rūpēm un cieņu. Autoserviss nedrīkst atdot atpakaļ netīru auto vai auto ar defektiem (tai skaitā sīkiem vizuāliem trūkumiem), kuri radušies paviršas diagnostikas vai remontdarbu laikā.
  5. Paredzamas izmaksas – labs autoserviss veiks remontu par paredzamām izmaksām. Tas nekad nepamatoti un nesaskaņojot ar klientu nepaaugstinās remonta izmaksas negodīgos nolūkos. Cenas iepriekš ir jāsaskaņo, noskaidrojot, cik izmaksās remontam nepieciešamo detaļu iegāde!
  6. Komunikācijas uzturēšana – labs autoserviss par jebkurām izmaiņām remontēšanas darbu gaitā informē klientu. Servisam nav tiesību pieņemt lēmumus, kuri tiešā veidā skar remonta izmaksas vai remonta kvalitāti.
  7. Garantija – labs autoserviss garantēs sava darba kvalitāti! Servisam ir jābūt pārliecinātam par savu meistaru prasmēm un precīzi izpildītiem uzdotajiem darbiem. Ja serviss nespēj klientam garantēt, ka veiktais remonts ir kvalitatīvs un neliks atgriezties servisā jau pēc pavisam neīsa laika sprīža, tad šī noteikti nav labākā izvēle. Turklāt labam autoservisam jāuzņemas novērst nepilnības vai defekti, kuri pēcāk var rasties nekvalitatīva remonta rezultātā.

Kur meklēt savu labu autoservisu?

Protams, ka savu labu un uzticamu autoservisu vari mēģināt atrast pats saviem spēkiem! Tomēr jāatzīst, ja servisa apmeklējums visbiežāk nav plānots, bet gan piespiedu pasākums. Šādos gadījumos noteicoša ir ātra servisa pieejamība, paredzamas izmaksas un kvalitatīvs remonts, kurš ļaus atgriezties ierastajā ikdienas ritmā.

Tavsserviss.lv piedāvā atrast labu autoservisu Tavā vietā! Mēs sadarbojamies tikai ar nozares profesionāļiem, kuriem mēs uzticamies un kuri garantē savu pakalpojumu kvalitāti. Tavsserviss.lv atradīs tieši Tev piemērotāko labu autoservisu – tuvāko, ātrāko un ērtāko, ar labāko, kvalitātei atbilstošu cenu.

Radušās domstarpības vai aizdomas par remonta kvalitāti? Neuztraucies – tās risinām mēs.

Tavsserviss.lv garantē – labs autoserviss eksistē!

autoremonta izmaksas

Autoremonta izmaksas – Cik īsti izmaksās auto remonts Jūsu automašīnai  ja ir skaidri zināms defekts?

Autoremonta izmaksas. Apzvanot autoservisus neviens īsti neiedziļināsies Jūsu problēmā, bet gan  pateiks stipri aptuvenu summu. Praksē pierādās, kad cilvēks piezvana autoservisam un jautā : ”Vajadzētu apmainīt 2006. gada Renault Scenic priekšējos bremžu klučus, cik tas man izmaksās?” Lielākā daļa servisu pasaka no 30-60 Eur. Tad nu Tu sāc domāt, cik  Tev paprasīs!? Tavsserviss.lv ir atbilde-60 Eur. Jo?

Tavsserviss.lv ilgi ir mēģinājis izstrādāt cenrādi ar galvenajiem darbiem , bet esam nonākuši pie tā, ka tas nav iespējams. Lai mēs varētu nosaukt konkrētu summu mums ir jāzin Jūsu automašinas visi dati. Nevar nosaukt cenu, ja nav zināms auto, jo katram auto arī tik vienkāršā  eļlas maiņa ir atšķirīgs process, un katram auto tas paņem savas darba stundas.  Ja rēķināsim vidējās summas, tad tikkuntā klients saņem stipri lielu cenu diapazonu, pēc kura orientēties nav pareizi.

Mūsdienās jebkurš profesionāls serviss rēķina visu darba stundās.

Lai uzzināt precīzu summu par sava auto remontu un rezerves daļu izmaksām, Jums jāaizpilda Tavsserviss.lv mājas lapā pieteikums. Mēs Jums atsūtīsim Servisa Karti ar labākā servisa norādēm un kontaktiem. Griezieties pie pakalpojuma sniedzēja un uzziniet sava auto remonta izmaksas pirms darbu veikšanas!

« Iepriekšējā lapa
  • Šmerļa iela 3
  • RĪGA
  • INSTAGRAM
    © 2025 Tavsserviss.lv Visas tiesības aizsargātas