DSG Automātisko Ātrumkārbu Remonts

DSG-automatisko-atrumkarbu-remonts

Liela daļa VAG grupas automašīnas (Audi, Volkswagen, Seat, Škoda)  ir aprīkotas ar DSG ātrumkārbu. Šajās automašīnās DSG ātrumkārbas sāka uzstādīt kopš 2003. gada un uzstāda vēl šobrīd.
DSG (Direct Shift Gearbox) ātrumkārba ir moderna robotizēta divu sajūgu automātiskā ātrumkārba. Līdz ar sarežģītāko uzbūvi arī DSG Automātisko Ātrumkārbu Remonts ir sarežģītāks.

Ražotājs sērijveidā ir aprīkojis automašīnas ar divu veidu DSG pārnesumkārbām.
DSG-6 un DSG-7 ātrumkārbu galvenā atšķirība ir sajūgā. DSG-6 ātrumkārba ir aprīkota ar “slapjo sajūgu”, kur berzes diski peld eļļā, bet DSG-7 ātrumkārba ir aprīkota ar “sauso sajūgu”. Mūsu servisos biežāk atrodas automašīnas, kuras ir aprīkotas ar DSG-7 ātrumkārbu, arī rūpnīcas dati liecina, ka DSG-7 ātrumkārbai defekti tiek atklāti biežāk.

DSG ātrumkārbu eļļas maiņa/ intervāls un izmaksas.

Ražotājs DSG ātrumkārbām ir noteicis eļļas maiņas intervālu 60 000 km/ 48 mēneši.

DSG-6 ātrumkārbas eļļas maiņa:

– eļļa (-7.0 L) – 108.50 (WOLF ECOTECH DSG FLUID)
– eļļas filtrs – 19.55 (OE daļa)
– eļļas maiņa – 25.00

Kopā: 153.05 EUR

DSG-7 ātrumkārbai ražotājs nav norādījis apkopju grafikā eļļas maiņas intervālu, tā ir “mūžīga”.

DSG ātrumkārbu biežāk sastopamie defekti.

DSG-automatisko-atrumkarbu-remonts

Visbiežāk gan sastopamies ar DSG-6 ātrumkārbas dubultmasas spararata maiņu un DSG-7 ātrumkārbas “sausā sajūga” un dubultmasas spararata maiņu. Kā remonta risinājums tiek piedāvāts dubultmasas spararata restaurācija/ atjaunošana, kuru nereti izvēlas klienti dēļ lielās cenu atšķirības. Restaurētam spararatam tiek dota sešu mēnešu garantija bez nobraukuma ierobežojuma.

Izmaksas  remontējot šos defektus abām ātrumkārbām ir atšķirīgas.

DSG-6 ātrumkārbai:
– ātrumkārbas demontāža/ montāža – 130.00
– restaurēts dubultmasas spararats –  220.00 vai jauns dubultmasas spararats – 500.00
– ātrumkārbas adoptācija – 50.00 (nepieciešamības gadījumā)

Kopējās izmaksas: līdz 400.00 EUR ar restaurētu spararatu vai līdz 680.00 EUR ar jaunu spararatu.

DSG-7 ātrumkārbai:
– ātrumkārbas demontāža/ montāža – 130.00
– restaurēts dubultmasas spararats – 220.00 vai jauns dubultmasas spararats ~400.00- 700.00
– sajūga komplekts – 400.00 – 450.00
– sajūga maiņa – 50.00
– ātrumkārbas adoptācija – 50.00

Kopējās izmaksas: līdz 900.00 EUR ar restaurētu spararatu vai līdz 1380.00 EUR ar jaunu spararatu.

* darba izmaksas katram auto modelim var būt atšķirīgas, kā arī rezerves daļu cena var mainīties, lai noskaidrotu precīzus izcenojumus lūgums aizpildīt pieteikumu

 

 

 

 

Auto remonts ar klienta sagādātajām rezerves daļām.

Apkalpojot klientus saskaramies ar aktuālu situāciju, kura ir visai populārs temats autoservisos un autoremonta nozarē kopumā – klienta sagādātas rezerves daļas. Pamatā mūsu ikdienas darbs ir cieši saistīts ar trīs pusēm – klientiem, autoservisiem un auto rezerves daļu tirgotājiem.

 

Ik pa laikam sanāk risināt domstarpības, kuras radušās klientiem sagādājot rezerves daļas pašiem.Tāpēc mums ir viedoklis par šo tēmu, kuru vēlamies izteikt – neitrāls viedoklis no malas, kurš būtu noderīgs klientiem, lai izvairītos no nepatīkamām situācijām un palīdzētu izlemt vai iegādāties rezerves detaļas pašiem ir tā vērts.

 

Rezerves daļu iegādes process ir salīdzinoši vienkāršs. Ar tiešsaistes pieeju pie kāda no rezerves daļu tirgotājiem, (APE Motors, Inter Cars Latvija, Eoltas, AD Baltica, u.c.) pēc ielogošanās sistēmā Jūs izvēlaties nepieciešamo rezerves daļu, veiciet pasūtījumu un dodaties detaļai pakaļ,  veiciet apmaksu. Tālāk ar iegādāto rezerves daļu dodaties jau uz autoservisu, kur tiks veikts automašīnas remonts.

 

Cits, daudz sarežģītāks process ir lietotas rezerves daļas iegāde, bet šoreiz apskatām aktuālo jaunu rezerves daļu iegādes procesu.

Ar jaunām rezerves daļām tik tālu viss būtu vienkārši, sarežģītākais sākas pēc tam.

Rezerves daļu cena.

 

Kāpēc klienti izvēlas detaļas iegādāties paši? Dēļ šķietami lielās ekonomijas un

dēļ pastāvošā uzskata par lielo rezerves daļu uzcenojumu autoservisā.

Patiesība uzcenojuma apmērs, ko liek mūsu autoservisi ir “plaukta cena” un autoservisa pieejamā atlaide. Nekas pa virsu netiek rēķināts. Tāda prakse ir tikai negodprātīgos autoservisos.

“Plaukta cena”- cena, kuru Jūs, kā fiziskas persona iegūstat vēršoties pa taisno pie rezerves daļu tirgotājiem (APE Motors, Inter Cars Latvija, Eoltas, AD Baltica, u.c.)

Protams arī papildus “Plukta cenai” fiziskai personai ir iespēja iegūt papildus atlaidi. Tad sākotnējā ekonomija ir vēl lielāka.

Autoservisiem ir noslēgts līgums ar auto rezerves daļu tirgotājiem, kas tiem nodrošina atlaidi rezerves daļām 20-40 % apmērā. Autoservisu peļņa sastāv no starpības, bez kuras tie nevarētu pastāvēt. Ja autoservisu peļņa būtu tikai no darba stundām, viņi nespētu samaksāt telpu īri, nodokļus, darbinieku algas, elektrības rēķinus  u.c. izdevumus. Situācija atkal nonāktu punktā, kad ir krietni jāekonomē, kā rezultātā samazinātos remontdarbu kvalitāte vai paaugstinātos remonta cena.

Ja rezerves daļu sagādi uzņemas autoserviss:

 

Ja rezerves daļu sagādi uzņemas klients:

 

Ja klientu gādātās rezerves daļas kļūs par vispārēju tendenci skaidrs, ka autoservisi būs spiesti mainīt savu cenu politiku.

Klientus, kuri paši vēlās sagādāt rezerves daļas nenosodām un pilnībā saprotam, bet tomēr cenšamies informēt un atrunāt – ne dēļ neiegūtās peļņas, bet drīzāk, lai izvairītos no liekām domstarpībām, lai remonts varētu noritēt pēc plāna, lai varētu nodrošināt visas nepieciešamās garantijas un lai remonta pieredze būtu pozitīva.

 

Lietotas rezerves daļas.

 

Lietotu rezerves daļu tirgū gan viss ir daudz savādāk un sarežģītāk. Padziļināti šo apskatīsim citā reizē.

 

Skaidrs tikai, ka ikviens, kurš kādreiz ir braucis uz auto kapsētām meklēt kādu rezerves daļu ļoti labi zina, ka tas ir ļoti laikietilpīgs process, bieži nākas saskarties ar auto kapsētu saimniekiem, kuriem bizness vai cilvēcīga attieksme ir sveša lieta.

Meklējot attiecīgo rezerves daļu esat zaudējis dienu, sasmērējies pats un sasmērējis auto,

Autoservisi šo darbu reti vēlas uzņemties, tomēr arī klientam tas nebūtu jādara. TavsServiss.lv cenšas izvairīties no lietotu rezerves daļu ieteikšanas klientam, bet bieži vien tas ir vienīgais rentablais risinājums. Lai sniegtu izcilu servisu saviem klientiem, lai spētu nodrošināt operatīvu remontu un lai remonta izmaksas būtu pieejamākas mēs nereti uzņemamies šo darbu.

Tavsserviss.lv piedāvā pakalpojumu stūres iekārtas remonts jeb stūres reikas remonts un hidropastiprinātāja sūkņa remonts.

Mūsu sadarbības partneru sarakstā ir remontdarbnīcas, kura varēs Jūsu automašīnai veikt stūres iekārtas remontu jeb stūres reikas remontu vai hidropastiprinātāja sūkņa remontu ar viena gada garantiju.

 

Vairākkārtīgi esam dzirdējuši garantijas atteikumus šiem agregātiem, attaisnojoties, ar servisa pieļautajām kļūdām, kurš šos agregātus ir uzstādījis vai tikai pēc restaurācijas procesa uzstādījis putekļu aizsarg gumijas.

Uzskatām, ka šis ir viens no galvenajiem nosacījumiem garantijas simtprocentīgai pastāvēšanai, lai attiecīgais uzņēmums, kurš ir apņēmies šo agregātu restaurēt pats arī to uzstādītu un pārbaudītu reālā darbībā uzstādīts automašīnā. Šāda veida sadarbība Tavsserviss.lv klientiem izslēdz garantijas atteikumus, ja ir nepieciešams atkārtots remonts.

reikas-remonts-stures-iekartas-remonts

 

Šo pakalpojumu klienti izvēlas dēļ finansiāla izdevīguma. Stūres iekārtas restaurācijas izmaksas ir līdz 350.00 eur, savukārt, jaunas stūres iekārtas vai rūpnieciski restaurētas izmaksas bieži vien sastādā četru reižu lielāku summu. Tieši tāda pati situācija ir ar hidropastiprinātāja sūkni.

Abi šie automašīnas mezgli ir sarežģīti un bieži nolietojas.
Ja iegādājaties jaunu stūres iekārtu vai sūkni, saņemat divu gadu garantiju. Ir jāsaprot, ka izvēloties pakalpojumu stūres iekārtas vai sūkņa restaurāciju savā ziņā uzņematies risku, jo detaļa nav jauna, tā jau vienu reizi ir atremontēta. Visi uzņēmumi, kuri nodarbojas ar šo agregātu restaurāciju nekad Jums nestāstīs par statistiku saistībā ar garantijas pieprasījumu no klientiem. Mūsu prakse pierāda, ka garantijas remonts nepieciešams divām no desmit automašīnām.

Garantijas remontu Tavsserviss.lv saviem sadarbības partneriem vienmēr liek izskatīt nekavējoties un bezrindas kārtībā. Vienīgais ar ko riskējat ir palikšana bez automašīnas uz divām darba dienām.

 

Stūres iekārtas visbiežāk sastopamie defekti:

 

Stūres reduktora augšējā stieņa spirālveidīgās silītes nodilums. Rezultātā nekorekts stūres reduktora darbs.

 

Piesaki savu remontu šeit.

Kā atpazīt slīkušu auto? | TavsServiss.lv

Vedot klienta auto uz auto mazgāšanu un ķīmisko tīrīšanu ievērojām šo interesanto skatu.

Kā atpazīt slīkušu auto? | TavsServiss.lv

Acīmredzami, šis auto tiek gatavots pārdošanai. No sākuma mazgāšana un ķīmiskā tīrīšana, pēctam mehāniķu un elektriķa darbs un auto atkal darbosies, un ar to varēs braukt pāris mēnešus bez bēdām.
Pēc tam būs nepieciešams remonts, kurš viegli var pārsniegt auto vērtību.

Kā atpazīt slīkušu auto? | TavsServiss.lv

Kā atpazīt slīkušu auto?

Esiet uzmanīgi un:

1. ja auto apšuvumos, lukturos vai citās grūti aizsniedzamās vietās ir redzamas smiltis;
2. ja jūtama pelējuma vai sastāvējušās ūdens smaka;
3. ja ir apsūbējuši vai aprūsējuši vadu kontakti;

noteikti nepērciet šādu automašīnu, jo ir pamatotas aizdomas par to, ka automašīnā ir slīkusi vai piedzīvojusi plūdus.

Šādas automašīnas vairs nav ilgtermiņā ekspluatējamas.

Diemžēl, lietoto auto tirgū šādas automašīnas netrūkst, lielāko skaitu sasniedzot, pēc tam, kad kādā no Eiropas valstīm ir bijuši plūdi.

Kā atpazīt slīkušu auto? | TavsServiss.lv

Lai samazinātu risku līdz minimumam, pirms auto iegādes, iesakām veikt profesionālu auto apskati. tavsserviss.lv

turbīnu remonts, turbīnu restaurācija | TavsServiss.lv

TavsServiss.lv piedāvā pakalpojumu turbīnu remonts un turbīnu restaurācija savu sadarbības partneru darbnīcās. Esam noslēguši līgumu ar, mūsuprāt, profesionālākajiem turbīnu restaurētājiem Rīgā. Šobrīd tirgū visi piedāvā restaurētajiem agregātiem viena gada garantiju, bet jau vairākkārtīgi esam saskārušies ar klientu sūdzībām par garantijas atteikumiem dažādu iedomātu iemeslu dēļ.

Jūsu ieguvums izvēloties Turbīnu Remonts un Turbīnu Restaurācija pakalpojumu pie mums ir TavsServiss.lv Garantija. Ja turbīnu uzstādīsiet ne mūsu sadarbības partneru servisā, turbīnu nogādās remonta vietā un atvedīs atpakaļ mūsu kurjers. Garantijas ietvaros arī ietilpst servisam darba izmaksu atmaksa (vadoties pēc vairumtirdzniecības cenām), ja turbīnu ir nepieciešams atkārtoti noņemt/ uzlikt un tai ir konstatēts restaurācijas procesā nenovērsts defekts. Lielai daļai auto modeļu ir sagatavots mūsu sadarbības partnera noliktavā apmaiņu fonds, ja uz vietas nav gatava turbīna apņemamies to restaurēt divu darba dienu laikā. Ja Jūsu autoserviss atrodas ārpus Rīgas, turbīnu transportēsim ar Omniva pakomāta palīdzību.

Turbīnu remonts  Turbīnu restaurācija izmaksas.

Daudzi mūsu klienti izvēlas restaurētas turbīnas uzstādīšanu vadoties pēc finansiāla izdevīguma. Restaurēta turbīna izmaksā uz pusi lētāk kā jauna turbīna, savukārt, uzstādot lietotu turbīnu nesaņemat nekādu garantiju. Mūsu praksē ir gadījumi, ka ar iegādātu lietotu turbīnu no auto kapsētas, klients pat neizbrauc no autoservisa. Reālās izmaksas turbīnas kvalitatīvai restaurācijai ir no 130-350 EUR.

Turbīnu defekti, to cēloņi.

Turbīna ir cieši saistīta ar mašīnas dzinēju un citu agregātu darbaspēju. Ir jāpievērš uzmanība salauztās turbīnas diagnostikai, lai sākotnēji noteiktu defekta cēloni, varētu sniegt konkrētas rekomendācijas kā tos novērst, lai nenonāktu pie atkārtota turbīnas remonta.

 

Kondicioniera Uzpilde

Gada karstajās dienās saņemam daudz pieteikumus un zvanus ar sūdzībām par nestrādājošu kondicionieri, pelējuma smaku salonā ieslēdzot kondicionieri un aizsvīdušiem logiem. Nepieciešama kondicioniera uzpilde, kondicioniera diagnostika vai remonts.

Brīžos, kad āra temperatūra sāk sasniegt augstākās temperatūras stabiņa atzīmes pie mūsu ierastā klimata, lielākai daļai no mums, kļūst neciešami iekāpt sakarsušā mašīnā, kur nu vēl ar to veikt savus darba pienākumus vai doties parastā ikdienas braucienā.

Pārsvarā visas mūsdienu automašīnas ir aprīkotas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu, jeb klimata kontroli. Lielākoties, ka gaisa kondicionieris mūsu automašīnā nedarbojas, mēs pamanām pirmajās karstajās vasaras dienās.

 

Visbiežāk sastopamie gaisa kondicioniera defekti:

Bojāts gaisa kondicionierisKondicioniera Uzpilde

Kā notiek kondicioniera uzpilde, kondicioniera diagnostika un remonts?

Kondicioniera Uzpilde

Tavsserviss.lv komandas ieteikums ir savas automašīnas gaisa kondicioniera sistēmu pārbaudīt, un veikt profilaktisko apkopi pirms katras sezonās, kā arī neaizmirst par salona gaisa filtru.
Arī nesezonā vismaz 1x mēnesi ieteicam iedarbināt kondicionieri.

Sadarbībā ar mūsu partneriem, kondicionieru uzpildi un apkopi cenšamies nodrošināt bez iepriekšēja pieraksta. Kondicioniera pārbaude un uzpilde aizņem aptuveni stundu. Pakalpojuma maksa 35 EUR.

ZVANI – 20 088 088 vai PIESAKIES caur pieteikuma formu!

Evakuators Autoevakuators

Tavsserviss.lv komanda no vairākiem mūsu klientiem ir saņēmusi sūdzības par autoevakuators, evakuators un auto evakuācijas izmaksām un autoservisiem kurus ieteikuši paši evakuators vadītāji. Tāpēc, nolēmām nedaudz papētīt šo nozari.

Evakuators Autoevakuators

Brīžos, kad mūsu auto piemeklē tehniskas ķibeles vai esam iekļuvuši Ceļu satiksmes negadījumā, kā rezultātā auto nav braucams, ko mēs darām? Meklējam autoevakuators – kādu, kurš mūsu auto varēs aiztransportēt.

Pārsvarā autoevakuators tiek meklēts sludinājumu portālā ss.lv. Sadaļā transportēšana un evakuācija atrodami aptuveni 500 sludinājumi, katram cita cena, daudziem cena par kilometru norādīta. Cilvēkam, kurš ar to nav saskāries iepriekš,
izdarīt izvēli ir diezgan grūti un laikietilpīgi. Arī galējās izmaksas ir neskaidras.

Šo biznesa nišu aizņēmuši lielākoties ir uzņēmumi ar vienu līdz trijām auto evakuācijai paradzētām kravas automašīnām,
kuras ikdienā vada pats uzņēmuma vadītājs. Pavērojot Rīgas ielas rodas iespaids, ka ar katru dienu auto evakuācijai paradzētās kravas automašīnas paliek arvien vairāk, līdzīgi, kā ar taksometriem.

Kādi izdevumi veido auto evakuācijas izmaksas?

Tehniskās palīdzības un autoevakuācijas galvenās izmaksas veido iegādātā tehnika,
darbaspēks un godprātīga uzņēmējdarbība, kas būtība ir arī galvenais iemesls, kas nosaka cenu.
Nelicencēti pakalpojumu sniedzēji spēj piedāvāt zemu cenu nemaksājot nodokļus, ceļa nodevas pērkot nelegāli ievestu degvielu un nepienācīgi apmaksājot darbinieka padarīto darbu, no kā arī veidojas pakalpojuma kvalitāte.
Šāds pārvadātājs nespēs segt radušos zaudējumu, pie iespējamiem auto bojājumiem, kuri radušies auto transportēšanas rezultātā. Šādi gadījumi nav retums, tādēļ katram ir jāizvērtē vai nosauktā cena būs adekvāta padarītajam darbam.

Evakuators Autoevakuators

Mēs apzvanījām 12 sludinājumus, uz trijiem atbildēja viena un tā pati persona, kaultgan telefona nr. bija norādīti dažādi,
bildes un apraksti izmainīti.

Mūsu vēlamais maršruts no Sarkandaugavas līdz TC Spice. Konkrētas cenas nosaukšanā vairāki nemaz neielaižas,
jautā par to kāds auto, kas lēcies, kad vajag aiztransportēt utt. Atrunas visdažādākās.

Daži piedāvā uzgaidīt līdz brīdim, kad nav sastrēgumu un kad viņš būs Sarkandaugavas pusē.

Saņemtais cenu piedāvājums svārstās robežās 30 – 60 EUR, ar norunu, ka auto nav bloķēti riteņi. Interesanti,
ka cenas atšķiras pat divkārtīgi.

Par cenu iesakām vienoties pirms auto ir uz evakuatora. Tajā brīdī, kad auto jau būs uzvilkts uz platformas, cena,
protams, nebūs 30 EUR. Tas ir viens no auto evakuatoru vadītāju trikiem.

Ja Jums par autoevakuācijas pakalpojumu nepieciešams čeks, ko atdot uzņēmuma vadībai vai apdrošināšanas kompānijai, noteikti, jautājiet to sākumā.
Šajā nozarē visas cenas tiek rēķinātas bez PVN. Ir arī privātpersonas ar autoevakuatoriem,
kuras savu uzņēmējdarbību nav reģistrējušas un čeku, diemžēl, iedot nemaz nevar. Visbiežāk šīs ir vieglās automašīnas,
kurām ir piekabināts autovedējs/ treileris, kuru var vadīt ar BE kategorijas vadītāja apliecību.

 Evakuators Autoevakuators

Shēmas ar autoservisiem un ceļu policiju.

Jebkurš autoevakuators vadītājs ieteiks savu servisu. Tas esot vislabākais, cenas zemākās, meistari profesionālākie.
Droši varam teikt, ka šis ir sliktākais risinājums auto remontā. Aizvedot automašīnu uz ieteikto servisu, servisam ir jāatmaksā tautā saucamais “otkats” par piespēlēto klientu evakuatora vadītājam. Kā Jūs domājat kurš par to maksā?
Automašīnas saimnieks, tas tiek ierēķināts remonta tāmē. Evakuatora vadītājs nopelna divreiz.
Realitātē autoevakuatora vadītājs Jums neieteiks adekvātu servisu Jūsu automašīnas remontam, bet gan servisu, kur viņš saņems savu honorāru par piespelēto klientu.

Ar Ceļu Policijas darbiniekiem līdzīgi. Katrs, kurš ir iekļuvis Ceļu Satiksmes Negadījumā, pēc kura auto nav braucams, ir pamanījis, ka policists,
saprotot, ka būs nepieciešams auto evakuators uzreiz Jums piedāvās izsaukt evakuatoru.
Cenas vienmēr pielīdzināmas maksimālajām, no Juglas līdz Bolderājai var sasniegt pat 100 EUR atzīmi.
Cenā, zinot, ka čeku vajadzēs, jo visticamāk būs apdrošināšanas gadījums, un apdrošinātājs cietušajam atmaksās auto transportēšanas izdevumus,
ir ierēķināts PVN un ceļu policista daļa par piespēlēto klientu. Pavērojiet, ja ceļu policists ir izsaucis evakuatoru,
viņš uz īsu brīdi vienmēr iekāps pie viņa kabīnē un neilgu laiku “aprunāsies par dzīvi.” Labāk tomēr ir atteikties no dāsnā ceļu policista piedāvājuma.

Evakuators, autoevakuators

Lai mēs saviem klientiem varētu nodrošinātu operatīvu remontu viens no sākuma posmiem bieži vien ir auto evakuācija. Tavsserviss.lv aizpildot pieteikumu ir iespēja atzīmēt nepieciešamību pēc auto evakuatora.
Mums ir noslēgti līgumi ar auto pārvadāšanas uzņēmumiem, kuri Jūsu auto aiztransportēs līdz mūsu sadarbības partnerim, kuram būsim uzticējuši Jūsu auto remontu. Cenu Jūs uzzināsiet pirms evakuators būs ceļā pie Jums.
Mēs uzskatām, ka šajā nozarē cenu nosaukt par pakalpojumu ir gaužām vienkārši pirms darba veikšanas.

Evakuators Autoevakuators

 

 

 

Divmasu spararats un Dubultmasas spararats | TavsServiss.lv

Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats ir rotējoša mehāniska ierīce, kas tiek izmantota, lai nodrošinātu vienmērīgu un nepārtrauktu rotācijas enerģijas pārnešanu sistēmās, kurās enerģijas avots nav pastāvīgs, tāpat kā tradicionālais vien masas spararats, bet amortizējot nevienmērīgas izmaiņas apgriezienu vai griezes momenta avotā, kas var izraisīt nevēlamu vibrāciju.

Vibrācijas samazināšana tiek sasniegta ar enerģijas uzkrāšanu divmasu spararats abās masās, kura tiek amortizēta ar spēcīgām atsperēm, pēc kā to ar ātrumu, kas ir saderīgs ar enerģijas avotu, atbrīvo šo enerģiju ar daudz augstāku spēku relatīvi īsā laikā.

Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats automašīnai pilda vienmērīgas un nepārtrauktas enerģijas nodošanu no dzinēja kloķvārpstas uz sajūgu un transmisiju, tādejādi paaugstinot komforta līmeni auto vadīšanas laikā.

Divmasu spararats jeb dubultmasas spararats | TavsServiss.lv

Kādi ir pirmie simtomi nolietotam divmasu spararatam jeb dubultmasas spararatam?

Graboņa, dzinēja vibrācija stāvot(galvenokārt aukstam dzinējam piedarbinot līdz dzinējs uzsilst),gan paātrinoties, ir simptomi, kas liecina ka spararats vairs savu funkciju nepilda.

Visbiežāk spararats no ierindas iziet citu automašīnas defektu dēļ, piemēram, dīzeļiem izteikti ir degvielas sprauslu defektu gadījumā, kad kāda no sprauslām ir ar defektu un dzinējam rodas papildus vibrācija ko divmasu spararats mēģina noslāpēt, bet tādejādi sev krietni saīsinot mūžu. Otrs izteiktākais gadījums ir pašas ātrumkārbas defekts (īpaši robotizētajām ātrumkārbām), kad ātrumi tiek pārslēgti ar cirtieniem utt.

Ja Jūsu automašīnai ir beigts divmasu spararats, tad vienmēr ir jāsāk ar automašīnas galveno agregātu defektāciju, jāpārliecinās, ka dzinējs strādā pareizi, ātrumkārbai nav defektu un ka tas ir tikai nolietojums, pretējā gadījumā cīnoties ar simptomiem īstais defekts nav nemaz novērsts un lielie izdevumi saistībā ar divmasu spararata maiņu īsā laika posmā var novest pie atkārtotas spararata maiņas.

Mēs piedāvājam divu veidu risinājumus:
Spararata maiņa
Spararata restaurācija

Protams, pirmais variants ir ekonomiski neizdevīgāks.
Otrais variants ir lētāks par 30% līdz 300% salīdzinot ar jaunu alternatīvu dubultmasas spararatu.
Spararata restaurācijas izmaksas ir 220.00 eur, tam klāt vēl jārēķina tā nomaiņa, kas izmaksā sākot no 110 eur (atkarīgs no auto modeļa).

Nepieciešamības gadījumā aizpildiet pieteikumu vai zvaniet!

Korporatīvā klienta attieksmie

jeb Kāpēc apmeklējot Autoservisu pret mūsu klientiem ir cita attieksme.

Neatkarīgi no tā cik bieži šeit iegriežamies,  neatkarīgi no tā cik liela ir remonta summa,
neatkarīgi no tā cik lielas ir mūsu zināšanas par auto remontu,
un neatkarīgi no tā, vai  esam pazīstami ar kādu no personāla, mēs sagaidām labu un godprātīgu attieksmi no autoservisa, kuram esam izvēlējušies uzticēt savu auto.

Mēs esam uzticējuši savu auto un nekādi citi iemesli vairāk nav nepieciešami, lai pret mums un mūsu auto būtu rūpīga attieksme.
Kā skaistumkopšanas salonā, kur laba attieksme ir uzskatāma par normu, un tā tam vajadzētu būtu arī ar autoservisos.

Skaistumkopšana un autoserviss

Attieksme pret darbu un klientiem

Realitātē, pat autoservisus, kurus mēs gandrīz varētu ierindot labo autoservisu sarakstā,
attieksme dažās pozīcijās pieklibo. Nerunājot par citiem, kur attieksme ir zem katras kritikas. Pat kuriozi gadījumi, kurus dzirdam no sertificētiem auto dīleru centru klientiem. Sliktā attieksme izpaužas komunikācijā, darba izpildes termiņos, darba kvalitātē un darba izmaksās. Tam ir vairāki iemesli un faktori, par, kuriem būtu jārunā atsevišķi.

Bet attieksme noteikti ir cita, pret klientiem, kuri ir bieži autoservisu apmeklētāji un, kuri autoservisos atstāj lielas summas. Tādi ir dārgo automašīnu īpašnieki un uzņēmumu autoparki. Pret šādiem klientiem ir īpaša attieksme, jo viņi var dot ievērojamus ienākumus un tādējādi likme, kas likta, ja šis klients aizies pie cita pakalpojuma sniedzēja ir daudz augstāka. Neviens negrib uzņemties tādu risku un palaist garām labu peļņu. Tāpēc, tiek darīts viss, kas ir autoservisa spēkos, lai to nepieļautu.

 

Kā panākt īpaši svarīgā klienta attieksmi vidusmēra autoservisa apmeklētājam? Atbilde: vieglākais veids ir iekļūt citā klientu kategorijā.

TavsServiss.lv klients

Tavsserviss.lv autoservisiem ir korporatīvais klients un līdz ar to visu mūsu klientu automašīnas ir  mūsu uzņēmuma automašīnas. Nav svarīgi ar kādu mašīnu atbrauc, kādu remontdarbu jāveic – ja esi ieradies autoservisā izmantojot mūsu pakalpojumus, tu esi no mūsu komandas. Izbaudi īpašu attieksmi, kvalitatīvu remontu un adekvātu cenu.
Par citiem ieguvumiem un priekšrocībām vari izlasīt šeit.

Nevēlamies nekādā veidā paziņot, ka visur ir slikta attieksme, tikai attieksme lielākajā daļā autoservisu ir atkarīga no naudas: ‘’Kurš maksā pasūta mūziku.’’
Mūsu uztverē nav svarīgi vai nomaini spuldzīti, vai veic ātrumkārbas remontu.
Kā arī svarīgi nav tas vai remonta tāme ir 40EUR vai 500EUR – no autoservisiem pieprasām līdzvērtīgu un īpašu attieksmi pret visiem mūsu klientiem un viņu atstātajām automašīnām.

auto remonts pie mūsu partneriem | Tavss Serviss

Auto remonts pie mūsu partneriem – arī mums ir situācijas, kad nākas vērsties pie mūsu sadarbības partneriem auto remonta sakarā.

Šonedēļ palikām auto stāvvietā, jo mašīnu vairs nevarējām iedarbināt.

 

Visas pazīmes norādīja uz to, ka jāmaina ir starteris. Pēc dažādu paņēmienu izmantošanas iedarbināt to neizdevās, tāpēc nogādājām auto  mūsu partneru autoservisā. Bijām pārliecināti, ka starteri nāksies mainīt.

Auto bija gataves pēc dažām stundām un vaina nebija starterī, bet barošanas kabelī.Plānoto 150 EUR vietā remonts izmaksāja 50 EUR.

 

Šis stāsts ir par to, ka, diemžēl, lielākā daļā Latvijas autoservisu mums būtu jāmaksā par jaunu starteri un tā maiņu.

Tiek uzskatīts, ka peļņas vārdā visi līdzekļi ir attaisnojami.

 

Paldies mūsu sadarbības partneriem par lojalitāti un ar lepnumu varam teikt, ka šī ir tikai viena no tādām situācijām, kad varam pārliecināties, ka mums ir izdevies atrast patiešām labus autoservisus.

 

Nākamā lapa »
  • Šmerļa iela 3
  • RĪGA
  • INSTAGRAM
    © 2025 Tavsserviss.lv Visas tiesības aizsargātas