Autoserviss un problēmas – mums ir risinājums.

Vairāk nekā puse servisu klientu atzīst, ka nav bijuši apmierināti ar remonta kvalitāti vai neparedzētām papildus izmaksām – turklāt vairāk nekā 40 % auto vadītāju atzinuši, ka autoserviss tiek apmeklēts vismaz reizi pusgadā. Aizmirsti par problēmām autoservisos – TavsServiss.lv zina, ar kādām problēmām saskaras automašīnu servisu klienti, tāpēc nodrošina, lai mūsu klientiem servisa apmeklējums nekad nesagādātu neērtības. Autoserviss un problēmas

Esam apkopojuši 6 galvenās autoserviss problēmas un TavsServiss.lv risinājumus to novēršanai:

 

Autoserviss un problēmas

 

 

  1. Nekvalitatīvi veikts remonts un neprofesionāli meistari – mēs sadarbojamies tikai ar uzticamiem autoservisiem. Šie servisi ir nozares profesionāļi, par kuru darba kvalitāti esam 100 % pārliecināti. Nereti autoserviss klientiem atgriež auto, kura trūkumi nav novērsti. Mēs garantējam augstu remonta kvalitāti un domstarpību gadījumā vienmēr būsim klienta pusē, kā arī paši meklēsim problēmas risinājumu. No auto servisiem, ar kuriem esam noslēguši sadarbības līgumu, mēs prasām perfektu padarītā darba kvalitāti – tādu, lai mūsu klientiem nebūtu jāgriežas pie mums ar sūdzībām.
  2. Neadekvātas un neparedzamas izmaksas – šis aspekts nevienam vien sagādā milzīgas galvassāpes. Visbiežāk auto servisa izvēli nosaka tieši izmaksas, bet parasti klients rēķinās, ka remonta laikā tās pieaugs. Jebkādas papildus izmaksas, kuras radušās remonta laikā (piemēram, autoserviss atklājis jaunu defektu), tiks saskaņotas ar klientu. Turklāt Tavsserviss.lv ir profesionāļi, kuri pārzina detaļu cenas – mēs nesadarbojamies ar servisiem, kuriem „uzskrūvētas cenas” ir ikdiena. Mēs nodrošinām labāko cenu.
  3. Detaļu izvēle un to kvalitāte – bieži detaļa tiek nomainīta, bet nav kvalitatīva. Dažkārt jaunās detaļas cena ir neadekvāta, fiksēti arī gadījumi, kad autoserviss nav rīkojies godprātīgi, un uzstādīta lietota vai atrestaurēta automašīnas detaļa. Tavsserviss.lv likums nr. 1 – katra nomainītā vecā detaļa ir jāatdod atpakaļ klientam! Mēs klientam dodam izvēles tiesības – bojāto detaļu aizvietot ar jaunu, lietotu vai atrestaurētu. Tas pats attiecas arī uz rezerves daļas ražotāju, cenu līmeni un citiem būtiskiem izvēles faktoriem. Nomainīto detaļu kvalitāte tiek garantēta.Autoserviss un problēmas
  4. Neprecīza diagnostika – negodīgi autoservisi diagnostikas rezultātos mēdz iekļaut defektus, kuri patiesībā neeksistē vai ir pārspīlēti. Aizvedot vienu un to pašu auto uz dažādiem servisiem, konstatēto defektu saraksts var būt pat uz pusi garāks. Kā to nepieļaut? Tavsserviss.lv seko, lai ikvienas detaļas nomaiņa vai papildus pakalpojums būtu pamatots. Nekādu slēpto izmaksu!
  5. Neparedzams remonta ilgums – ieildzis mašīnas remonts sagādā neskaitāmas neērtības, tāpēc svarīgi, lai autoserviss remontu veic laikā. Turklāt, ja auto tiek lietots katru dienu, ir apgrūtināta nokļūšana darba vietā, bērnu izvadāšana uz skolu utt. Jāsaka – dzīve uz brīdi apstājas. Tavsserviss.lv nodrošina punktualitāti – nekādas kavēšanas! Savu auto saņemsi atpakaļ iepriekš norunātajā laikā un ne dienu vēlāk. Ja Tava auto remonts aizkavēsies, mēs to kompensēsim.
  6. Servisa izvēle – aptaujas rāda , ka katrs otrais autoservisa klients, kurš servisu izvēlējies pēc nejaušības principa, savā izvēlē ir vīlies. Ja servisa apmeklējums nav ikdiena, atbilstoša un uzticama auto servisa izvēle var paņemt daudz vairāk laika nekā pats auto remonts. Uzticot savu auto Tavsserviss.lv, mēs izstrādāsim piedāvājumu, kurš būs atbilstošs tieši Tavām vēlmēm – atradīsim piemērotāko, tuvāko un izdevīgāko autoservisu gan izmaksu, gan laika patēriņa ziņā. Turklāt, ja pats nespēj nogādāt automašīnu servisā, piedāvājam arī to izdarīt Tavā vietā.

Aizmirsti par ierastajām problēmām autoservisos – ar TavsServiss.lv viss ir vienkārši!

  • Šmerļa iela 3
  • +371 200 88 088
  • RĪGA
  • INSTAGRAM
    © 2024 Tavsserviss.lv Все права защищены