Auto remonts ar klienta sagādātajām rezerves daļām.

Apkalpojot klientus saskaramies ar aktuālu situāciju, kura ir visai populārs temats autoservisos un autoremonta nozarē kopumā – klienta sagādātas rezerves daļas. Pamatā mūsu ikdienas darbs ir cieši saistīts ar trīs pusēm – klientiem, autoservisiem un auto rezerves daļu tirgotājiem.

 

Ik pa laikam sanāk risināt domstarpības, kuras radušās klientiem sagādājot rezerves daļas pašiem.Tāpēc mums ir viedoklis par šo tēmu, kuru vēlamies izteikt – neitrāls viedoklis no malas, kurš būtu noderīgs klientiem, lai izvairītos no nepatīkamām situācijām un palīdzētu izlemt vai iegādāties rezerves detaļas pašiem ir tā vērts.

 

Rezerves daļu iegādes process ir salīdzinoši vienkāršs. Ar tiešsaistes pieeju pie kāda no rezerves daļu tirgotājiem, (APE Motors, Inter Cars Latvija, Eoltas, AD Baltica, u.c.) pēc ielogošanās sistēmā Jūs izvēlaties nepieciešamo rezerves daļu, veiciet pasūtījumu un dodaties detaļai pakaļ,  veiciet apmaksu. Tālāk ar iegādāto rezerves daļu dodaties jau uz autoservisu, kur tiks veikts automašīnas remonts.

 

Cits, daudz sarežģītāks process ir lietotas rezerves daļas iegāde, bet šoreiz apskatām aktuālo jaunu rezerves daļu iegādes procesu.

Ar jaunām rezerves daļām tik tālu viss būtu vienkārši, sarežģītākais sākas pēc tam.

Rezerves daļu cena.

 

Kāpēc klienti izvēlas detaļas iegādāties paši? Dēļ šķietami lielās ekonomijas un

dēļ pastāvošā uzskata par lielo rezerves daļu uzcenojumu autoservisā.

Patiesība uzcenojuma apmērs, ko liek mūsu autoservisi ir “plaukta cena” un autoservisa pieejamā atlaide. Nekas pa virsu netiek rēķināts. Tāda prakse ir tikai negodprātīgos autoservisos.

“Plaukta cena”- cena, kuru Jūs, kā fiziskas persona iegūstat vēršoties pa taisno pie rezerves daļu tirgotājiem (APE Motors, Inter Cars Latvija, Eoltas, AD Baltica, u.c.)

Protams arī papildus “Plukta cenai” fiziskai personai ir iespēja iegūt papildus atlaidi. Tad sākotnējā ekonomija ir vēl lielāka.

Autoservisiem ir noslēgts līgums ar auto rezerves daļu tirgotājiem, kas tiem nodrošina atlaidi rezerves daļām 20-40 % apmērā. Autoservisu peļņa sastāv no starpības, bez kuras tie nevarētu pastāvēt. Ja autoservisu peļņa būtu tikai no darba stundām, viņi nespētu samaksāt telpu īri, nodokļus, darbinieku algas, elektrības rēķinus  u.c. izdevumus. Situācija atkal nonāktu punktā, kad ir krietni jāekonomē, kā rezultātā samazinātos remontdarbu kvalitāte vai paaugstinātos remonta cena.

Ja rezerves daļu sagādi uzņemas autoserviss:

 

  • Garantija- pērkot rezerves daļas autoservisā par visiem garantijas gadījumiem atbild autoserviss. Līdz garantijas apstiprināšanai/ neapstiprināšanai klients neko nemaksā par atkārtotu remontu.
  • Rezerves daļas piegāde- autoserviss pats sagādā attiecīgās rezerves daļas vai organizē to piegādi, atbild par to atbilstību, Jūs netērējat savu laiku un finanses risinot piegādi.

Ja rezerves daļu sagādi uzņemas klients:

 

  • Cena –  ja Jums ir tiešsaistes pieeja kādam no rezerves daļu tirgotājiem, ar atrunātu atlaidi, sākotnējā rezerves daļas cena ir par 20-40% lētāka.
  • Laiks – bez garantēta rezultāta, meklējot attiecīgo rezerves daļu varat patērēt vairākas stundas līdz pat vairākas dienas, varat arī attiecīgo rezerves daļu neatrast.
  • Piegādes izdevumus jāsedz Jums.
  • Autoservisa dīkstāve, pastāv iespēja, ja Jūs atvedat neatbilstošu detaļu, nāksies maksāt par autoservisa dīkstāvi, līdz tiks atrasta atbilstošā detaļa.
  • Garantija – iegūstat garantiju tikai autoservisa darbam, par detaļu atbild pats klients.
  • Ja autoserviss negūs pietiekami lielu peļņu, pastāv iespēja, ka tāmē tiks pierēķināti papildus izdevumi, lai kompensētu neiegūto, bet ļoti nepieciešamo peļņu.

Ja klientu gādātās rezerves daļas kļūs par vispārēju tendenci skaidrs, ka autoservisi būs spiesti mainīt savu cenu politiku.

Klientus, kuri paši vēlās sagādāt rezerves daļas nenosodām un pilnībā saprotam, bet tomēr cenšamies informēt un atrunāt – ne dēļ neiegūtās peļņas, bet drīzāk, lai izvairītos no liekām domstarpībām, lai remonts varētu noritēt pēc plāna, lai varētu nodrošināt visas nepieciešamās garantijas un lai remonta pieredze būtu pozitīva.

 

Lietotas rezerves daļas.

 

Lietotu rezerves daļu tirgū gan viss ir daudz savādāk un sarežģītāk. Padziļināti šo apskatīsim citā reizē.

 

Skaidrs tikai, ka ikviens, kurš kādreiz ir braucis uz auto kapsētām meklēt kādu rezerves daļu ļoti labi zina, ka tas ir ļoti laikietilpīgs process, bieži nākas saskarties ar auto kapsētu saimniekiem, kuriem bizness vai cilvēcīga attieksme ir sveša lieta.

Meklējot attiecīgo rezerves daļu esat zaudējis dienu, sasmērējies pats un sasmērējis auto,

Autoservisi šo darbu reti vēlas uzņemties, tomēr arī klientam tas nebūtu jādara. TavsServiss.lv cenšas izvairīties no lietotu rezerves daļu ieteikšanas klientam, bet bieži vien tas ir vienīgais rentablais risinājums. Lai sniegtu izcilu servisu saviem klientiem, lai spētu nodrošināt operatīvu remontu un lai remonta izmaksas būtu pieejamākas mēs nereti uzņemamies šo darbu.

  • Šmerļa iela 3
  • +371 200 88 088
  • RĪGA
  • INSTAGRAM
    © 2024 Tavsserviss.lv Все права защищены